Příběhy hráčů

06.06.2012 09:41

Příběhy hráčů

Petr - “hraní mi vydělalo na dům”

Už spoustu let pravidelně sázím na sport a zkouším štěstí kde se dá. Ovšem od té doby co jsem poprvé přečetl tipy na Vaší stránce  zkusil ruletu online a zjistil jsem, že to opravdu funguje, sázím na sport už jen pro zábavu. Momentálně dokončuji stavbu mého nového domu a jsem si vědom toho, že bez rulety bych vlastní bydlení asi nikdy neměl. Děkuju.

Nejvyšší výhra za 24 hodin: 120 233 Kč

Michal z Jihlavy - "3500 Kč denně mi bohatě stačí"

K ruletě mě přivedl kamarád, který si ji nemohl vynachválit. Odkázal mě na Vaši stránku. Zpočátku jsem byl velice skeptický, ale hned jak jsem pochopil jakým způsobem vše funguje, bylo mi jasné, že tudy vede cesta. Ruletu hraji pravidelně a vydělávám průměrně 3500 Kč denně.

Nejvyšší výhra za 24 hodin: 5200 Kč

Monika - "Ruleta je nejlepší!"

Už dávno mi vrtalo hlavou kde vzal brácha na nový kolo, xbox, nový pc a za co vlastně jel s kámošema v létě do Španělska a v zimě na lyže do Francie. Až mě ve slabé chvilce vše popsal a vysvětlil, že se vše dozvěděl na Vaší stránce..nedůvěřivě jsem začala ruletu také zlehka pokoušet a dnes mám již své vysněné auto :) je to fakt jednoduchý..

Nejvyšší výhra za 24 hodin: 65 100 Kč